Stałe zamiatarki magnetyczne do dróg i podłóg firmy Eriez to szybki, skuteczny i praktyczny sposób na usuwanie dużych powierzchni niebezpiecznych kawałków żelaza. Jednym szybkim ruchem zapobiegają kosztownym uszkodzeniom opon, skracają przestoje sprzętu i eliminują wiele zagrożeń bezpieczeństwa.

Stałe zamiatarki magnetyczne do dróg i podłóg

Wysokoskuteczne pole magnetyczne Sweeper wychwytuje i utrzymuje gwoździe, drut, końcówki prętów spawalniczych, zszywki, śruby, wióry żelazne – wszystkie potencjalne zanieczyszczenia żelazne powodujące uszkodzenia. Autostrady, lotniska, parkingi, doki załadunkowe, ulice miejskie, parki i place zabaw są łatwo oczyszczone z niszczącego, niebezpiecznego żelaza.

Stałe zamiatarki magnetyczne do dróg i podłóg – Cechy charakterystyczne:

  • prosta obsługa

  • niezwykła wydajność

  • wybór spośród szerokiej gamy modeli i rozmiarów

Stałe zamiatarki magnetyczne – Opis działania:

Aby szybko i tanio usunąć śmieci żelazne, stała zamiatarka magnetyczna Eriez zapewnia skuteczne czyszczenie za pomocą sprzętu, który nie wymaga zewnętrznego źródła zasilania. Lżejsze niż cięższe zamiatarki elektromagnetyczne, modele te są przeznaczone do ciągnięcia za pojazdem dowolnego typu lub do użytku zawieszonego na wózku widłowym lub zderzaku.

Uchwyty do zawieszania mogą być dostarczane do pracy z wózków przemysłowych lub autostradowych. Wszystkie modele są zbudowane z mocnego stałego elementu magnetycznego zamkniętego w solidnej obudowie, która zapewnia wytrzymałość konstrukcyjną przy minimalnej wadze. Obudowa niemagnetyczna służy czyszczenia powierzchni magnesu; wystarczy przesunąć dźwignię, aby podnieść magnes wewnątrz obudowy i pozwolić zanieczyszczeniom żelaznym spaść na ziemię.

Modele z przyczepą są wyposażone w odporne na przebicie opony o średnicy 250 mm zamontowane na kołach łożysk tocznych w celu minimalnego wysiłku przy holowaniu i umożliwienia prędkości do 25 km / h podczas transportu między pracami.

Dostarczony jest stojak parkingowy, a koła wystają poza tylną krawędź magnesu, aby chronić go przed przypadkowym uszkodzeniem w wyniku zderzenia podczas cofania. Istnieją także modele do dużych obciążeń w trudnodostępnym w terenie. Prześwit na drodze do dna misy spychacza jest ustalony na 76 mm dla maksymalnej skuteczności, zalecana jest maksymalna prędkość robocza 8 km / h.